Omaxin Nette Ahola kokee sisältömarkkinoinnin tehokkaaksi keinoksi kertoa yrityksen liikeideasta.
– Se, kuinka selkeästi pystymme palveluistamme kertomaan, on ratkaisevaa uusasiakashankinnassamme ja yleensä markkinoinnissa. Emme toimi Omaxilla samalla tavalla kuin autokaupassa on vanhastaan totuttu, vaan hoidamme asiakkaan auton myynnin hänen puolestaan. Tämä on ollut monelle erittäin tärkeä palvelu, esimerkiksi silloin, kun auton myyjä haluaa luopua autosta kokonaan.
Tammikuussa 2021 Omaxista kirjoitetun sisältömarkkinointijutun löydät tästä linkistä. Juttu julkaistiin Lempäälän-Vesilahden Sanomien prittilehdessä ja lvs.fi:ssä.
– Jutun myötä saimme suoria yhteydenottoja ja yrityksemme tunnettuus parani. Huomasimme sen tehon myös jälkikäteen, myyjämme ottaessa yhteyttä uuteen potentiaaliseen asiakkaaseen, meidät tunnettiin valmiiksi. Asia selvästi oli kiinnostanut ihmisiä, Ahola pohtii.
Lvs.fi.ssä julkaistua Omaxin juttua luettiin kaiken kaikkiaan yli kahdeksan tuntia ensimmäisen julkaisuviikon aikana. Juttu näkyi lvs.fi uutisvirrassa ensimmäiset seitsemän vuorokautta ja löytyy yhä hakusanoilla ja Googlesta.
– Markkinointi on pitkäkestoista työtä. Tasainen mainostaminen eri kanavissa vaatii myös sisällöltä paljon. LVS:n toimituksen kirjoittamaan sisältömarkkinointiin olemme olleet tyytyväisiä, Ahola tiivistää.